00 24/02/2008 13:47
Re:
riguardo alle animazioni, non ho capito la loro parte nel file battle_models:


MTW2_Fast_Bowman 18 MTW2_Fast_Knifeman 1 19 MTW2_Bowman_Primary 1 18 MTW2_Knife_Primary

oppure

Weapons section
1 (<-number of strings lines to come about mount)
4 (string lenght of ->) None (<- mount type, if none then the unit is on foot)
Next two files are animations, unit has crossbow and no shield
18 (string lenght of ->) MTW2_Fast_Crossbow
20 (string lenght of ->) MTW2_Non_Shield_Fast

1 (<-number of strings lines to come, norse archer has two entrys and number two)
21 (string lenght of ->) MTW2_Crossbow_Primary (<- the animation if crossbow is primary weapon)

1 (<-number of strings lines to come, norse archer has two entrys and number two)
18 (string lenght of ->) MTW2_Sword_Primary (<- the animation if sword is primary weapon)

le prime due animazioni a che servono se poi devo specificare quelle per le armi??

inoltre mi servirebbe una lista di queste animazioni a disposizione, per vedere quali sono più utili per una specifica unità (ad esempio la presa due della lancia dei cavalieri sarmati).

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